fbpx

CROSS BASIC

Megvannak az alapok, haladhatunk tovább!


Mi is a célja ezen óratípusnak?

Rendelkezel már egy alap technikával a guggolás, támaszhelyzetek, húzó és toló gyakorlatok terén?

Megy már a kettlebell felvétel talajról, TRX-es lábfejbeakasztás ésígytovábbésígytovább?

Rendben, akkor itt még ne álljunk meg, hosszú az út még előttünk.

Edzőink hisznek abban, hogy kitudják sajtolni lelkes vendégeikből a maximumot testedzés terén!

Vajon ki ne szeretne ügyesebb, erősebb, gyorsabb és fittebb lenni, mint tegnap volt?

Kiemelendő, hogy:

Ezen óratípus nehezebb, mint a Cross Start óra, de könnyebb, mint a CrossFit óra.

Cross Evolúció:

Cross Start -> Cross Basic -> CrossFit

Mitől nehezebb, mint a Start óra?

  • Magasabb edzésintenzitás ( kevesebb pihenő, több gyakorlat / több munka)
  • Változatosabb gyakorlatok, eszközök
  • Kevesebb az idő a technika tanításra, mobilizálásra.

Mitől könnyebb, mint a CrossFit óra?

  • Intenzitásban a Crossfit magasabb szintet képvisel, itt még azért leginkább az erőfejlesztésen van a hangsúly az edzés során.
  • Nem használunk komplexeket ( több gyakorlat ötvözését), alapgyakorlatokkal dolgozunk.
  • Több stabilizációs, mobilizációs feladat található benne.

Azoknak ajánljuk ezeket az órákat, akik:

  • Rendelkeznek ugyan technikai alapokkal, de az elmúlt időszakban nem igazán edzettek, sportoltak, de szeretnének visszatérni.
  • Kinőtték már a Cross Start óránkat
  • Ritkán tudnak eljárni hozzánk edzeni és mást nem sportolnak egy héten (heti 1-2 alkalom)
  • Rendelkeznek ugyan technikai alapokkal, de még nem állnak készen a magasabb szint képviseletére.

Amennyiben tudod magadról, hogy ez egy könnyebb edzés a számodra, de időpontban csak ez a jó neked, akkor sincs probléma, kérd meg az aktuális edzőt, hogy nehezítsen számodra.
Nem muszáj megköszönni… 🙂

Amennyiben először jönnél termünkbe, akkor kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy a lehető leghamarabb felkeressünk a szabad edzésidőpontokkal kapcsolatban.

Várunk a CrossFit Corvinusban! 🙂